6 aug. 2011

Re_Vederi

˝Încă de la început ţin să-ţi spun că sunt bine sănătos, ceea ce îţi doresc şi ţie!˝

Vă mai amintiţi?  N-aţi primit vederi poate chiar după ce expeditorul se şi întorsese din concediu? ˝Salutări din Eforie˝.
Unii poate că nu.                 sursa

O data la 2-3 ani deschid cutia cu scrisori, vederi şi alte amintiri şi mă las prinsă în tot felul de emoţii. Toate scrisorile încep cu ˝Dragă...˝ şi se termină cu ˝Cu drag,...˝ cu alineate, caligrafiate (fiecare a mototolit şi aruncat câteva coli).
Cât de prieteni îmi eram unii dintre cei care mi-au scris şi despre care acum nu mai ştiu nimic! Pe ce drumuri sunt, cât de mult s-au schimbat? Dacă i-aş întâlni acum aş simţi că mai sunt aceleaşi persoane?

Dar...mai ales...mai ales... aş vrea să primesc înapoi scrisorile pe care eu le-am trimis. Să ma întâlnesc cu ce gândeam atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu