24 iun. 2011

Absurd şi greu de suportat

Din ciclul "nu mă mai miră nimic" corelat cu "nu vreau să mai aud de politică" , Băsescu o aruncă pe asta cu regele trădător, Iliescu, Ponta şi Geoană sar deranjaţi să-l apere pe rege şi  Crin Antonescu simte un puternic impuls să vorbească în numele tuturor românilor.

Mi-e greu să am convingeri asupra acţiunilor regelui, dar pentru ce fac ei azi, n-am cuvinte câte convingeri am. Dar nici cu astea n-am ce să fac.

P.S. Aşteptam pe cineva pe holul unei secţii de la Obregia - nr 9. Linişte. Nu-mi dădea nimic impresia că sunt la un spital de boli mintale aşa cum m-aş fi aşteptat. A apărut un pacient, un tip cam de 30 de ani, a venit spre mine:
- Pot să primesc un răspuns?
- ?
- Dacă pun o întrebare, pot să primesc un răspus?
- Sigur!
- Boc. Boc mai e prim ministru?
- Da.
Mi-a mulţumit şi a plecat. N-am văzut la el nici o reacţie. Nu ştiu dacă l-am supărat s-au bucurat. N-am îndrăznit să-l întreb.
Alţi 2-3 pacienţi care au mai trecut pe lângă mine n-au mai avut curiozităţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu